سفارش تبلیغ
صبا ویژن

موج برتر Best Wave

  از شخصی که همه چیز داشت وبه همه آرزوهای خود [ تقریباً ] رسیده بود! پرسیدند که بهترین خاطره زندگی اش چیست؟ و او پاسخ داد:
                               « اوایل زندگی مشترک که وضعمان چندان خوب نبود با همسرم به منزل یکی از آشنایان رفتیم. در راه برگشت چون پول نداشتیم نزدیک به ده کیلومتر را پیاده آمدیم. در طول پیاده روی با وجود خستگی، با یکدیگر کلی صحبت کردیم و خندیدیم. هیچ وقت به کسی نگفتم، اما آن چندساعت پیاده روی جزو بهترین لحظات زندگی ام ثبت شده است و هروقت دنبال معنای زندگی می گردم به یاد آن لحظات می افتم. البته آن زمان هردو گمان می کردیم شرایط سختی داریم، اما اکنون حسرت آن لحظات را می خورم. »

  زندگی همین است. بهترین لحظات زندگی همین الآن درحال رخ دادن هستند وما غافل از زیبایی و عظمت همین لحظات حاضر و آماده، هرروز شادابی خود را به تأخیر می اندازیم و منتظر لحظه ای طلایی در آینده هستیم.
  اگر همسرت بدخلق شده است و دائم غر می زند به بدخلقی هایش نگاه کن و به زندگی لبخند بزن! بعدها وقتی بدخلقی های الآن همسرت رابه خاطر می آوری، همین لبخند برلبانت نقش خواهند بست وتو خواهی دید که برای بهترین لحظات زناشویی لازم نیست همیشه خوش اخلاق ترین همسر را داشت.


+نوشته شده در شنبه 85/9/4ساعت 12:14 صبحتوسط م. امید | نظرات ( ) |